EN UNIK (OG EFFEKTIV) MÅTE Å ØKE MERKEBEVISSTHET OG KOMMERSIELL VERDI
Berøringskraften
Folk har en tendens til å reagere mer positivt og oftere på ting de kan ta på. Den effekten av å se bedriftslogo på et berøringspunkt forårsaker en kognitiv stimulans på forbrukerne som forbedrer assimileringen av merke eller melding og gjør det minneverdig.
EN NY TYPE MEDIE FOR SPONSORER
1. Lette produkter, enkel installasjon og trygt å fjerne gjør dette til en perfekt serie produkter for alle typer arrangement og steder.
2. Optimalisering av merkevaren, produkt, visjon o.l..
3. Lave kostnader i forhold til andre profileringstiltak.
4. Fremmer et positivt og sunt image av ditt selskap å kobler den til en løsning for å beskytte mot smittespredning.
5. Inkluder CTA -er med QR -koder
Bruksområder
Arena/stadion: Gelender, skyvedører, dører, toalettsoner osv. med merking til sponsorer/annonsører på enten et budskap eller ved at man kjører en kampanje med en QR-kode enten for å øke merkevare bevisstheten, få flere til å følge en facebook side eller lignende.
Kjøpesenter, varehus: Som ovenfor men da tilby til butikkene eller et spesifikt produkt kampanjetid i lokalene.
Det samme gjelder for Transport (fly, buss, tog, båt).
Restauranter kan ta i bruk Safe Table med logo og QR-.kode som viser til restaurantens meny, eller om ønskelig så kan selve menyen være printet inn i Safe Table.
Organisasjoner, idrettslag kan bruke opp mot sponsorer eller egen reklame for å øke bevisstheten rundt feks det og bli medlem av forskjellige sosiale kanaler.
TouchPoint Media er nytt og det vil være interessant for dine kunder/besøkende.
Alle produsenter har høye krav til sine produkter og følger strenge linjer i hele produksjonsprosessen.
Våre produkter er produsert i England, USA, Canada og Belgia.
Vi har et stort sortiment og kan derfor tilby løsninger som passer for de fleste.
Vi har stort fokus på miljøet og det meste av våre produkter er laget av 100% resirkulert materiale.